09.08.27

Självklart var det skola idag också. Började klockan 08:50 helt okej faktiskt, första lektionen var bild, mitt favorit ämne (y) haha men ja bildläraren var riktigt sjysst asså, han verkade riktigt bra så detta kanske blir bättre än hägstadiets bild. Sen så hade vi datakunskap, fattar inte riktigt varför vi ska ha det men ska göra det bästa av det iallafall, så mycker poäng som möjligt är målet x) eller ja så högt som jag kan :D Sen så var de lunch, efter det så slutade sofie för hon redan har gått matte och naturkunskap kuserna, så jag satt själv i klassrummet som ett mobboffer (y) försökte prata med några men ja.... de ville nog inte att jag skulle prata med dem men ja förhoppningsvis så blir det bättre annars vet jag inte vad jag ska göra.. Ja slutade tio över tre så jag var hemma fem typ, toppen att bussen tar typ 2 timmar, LOVELY!! Men jag det får man ju också överleva. Sen ikväll är det träning :) Riktigt kul, länge sedan jag tränade sist eller ja en vecka sedan, fick ju inte träna i Tisdags för kiropraktikern tyvärr men man ska lyssna på läkarna och det brukar jag vara jätte duktig på (a) (eller inte!)  Men här kommer bilder på dagens outfit och facelook.

Outfit



Tights, långt svartlinne och ett oversize stickad tröja från tricot :)




Facelook


Mittbena med "luggen" uppsatt på sidorna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

går hon sofie ui 2:An eller? :) är det hon frå höganäs?:D går det bra i dne nya skolan btw? ;D <3

2009-08-27 @ 19:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0