Äckel jobb och äckel mat

Jaha nu har man precis ätit pizza och ja det är äckel mat, men på ett gott sätt (a) Jag har jobbat idag, riktigt segt. Plockat potatis eller ja sätter (y) Från klockan åtta till fyra men efter det fick jag köra traktor :D Typ första gången på jätte jätte länge som jag kör själv :D Första gången jag kör den stora också tror jag. Ja jag är bonne men det är inget som jag skämms över, nejdå, jag är cool ! Nej men trodde verkligen att jag glömt allt eftersom jag aldrig direkt varit en bra traktorförare men allt satt där, till och med att möta gasen med kopplingen :)

Men ja jag hade ju en hård domare med mig idag, min lilla melle pelle ;) haha han sa faktiskt när vi åt att jag körde bättre än Oliver, och ja det känndes BRA!!! haha oliver jag är bättre än dig din lilla snorunge! Ja som alla vet så älskar jag min bror så himla mycket. NOOOOOOTT! Men ja man ska inte klaga över att man har syskon, ikke sa nicke, vad skulle man göra utan dem? Vem ska man då slå på? :O Åhh noo jag skulle ha dött asså! Nej nu ska vi inte överdriva men jag är övertrött och blir då fluuuuum! :) Men ja hoppas att alla får en trevlig kväll och umgås en massa med sina underbara vänner för de kan inte evelina för hon ska jobba imorgon också, tidigt redan klockan åtta :o

Men ska ner och slita åt mig ett choklad, marabou apelsinkrokant, det är super gott med det tycker nämligen min mamma också, fan att vi ska vara så lika. Men ja det kommer fler inlägg imorgon eller kanske till och med ett i kväll, de får vi se då (y)

Pussheeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0