Bahnof! :)

Ja skola idag då ja, de var faktiskt mycket bättre idag kanske för att på engelska så skulle vi först jobba grupp och sedan själv. Och ja på service och försäljning lektionen så var ju Sofir där så klart :) och då skulle vi vara i grupp av fyra då var jag och Sofie med Jenny och Valentina (staving?) och ja sen så satt jag och snackade med dem på svenskan också:) Så idag satt jag inte som ett fån helt själv, nej då jag hade det ganska kul=) Sedan så slutade jag, 11:40 :D riktigt skönt och då drog jag till ängelholm, tog bussen den var as seg men ja det får ta den tiden det tar. Skulle till Marita Gson (frisör) och fråga om APU-plats :) och så klart får jag vara hos henne :) ska bara ta reda på mer fakta runt det, när och så vidare. Kommer lära mig riktigt mycket hos henne asså, praoade ju där och jag fick göra en hel del om man jämför med andra som var hos frisörer.

Ikväll så blir det antagligen Bahnof med Jenny, Josse, Fia och Emily:) Kommer bli riktigt najs om jag får bestämma :) Och för alla er som tror att vi kommer supa och vara fjortisar kan skämmas för det ska vi inte eller inte jag iallafall, tror inte de andra heller så. Jag ska ju på dop imorgon så:) Till lilla Cornelia, ska vara fadder eller gudmor, något av det iallafall. Det är jag som ska hålla henne iallafall. Men herrejösses, vad kan man ha på sig..  Hmm det är nog dags för en koll i min gardrob. Men ja här kommer iallafall en bild på dagens outfit det blir ingen facelook idag för jag var osminkad och hade håret i en knut bara så jag tog inte bild på det.

Outfit

Militärgröna short och ett långt svart linne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0