Jaha nu har man skaffat blogg ja (y)

Ja efter att Linn "tjattat" så har jag äntligen skaffat blogg igen :) Jag säger bara såhär att jag orkar inte fixa med någon blogg design eller något utan det får någon annan göra till mig, typ som Linn (a) eftersom hon är så himla snäll!! :D

Idag har det iallafall varit skola, har ju börjat gymnasiet nu, går i Helsingborg på Petri. Och jag går på världens bästa linje (enligt mig och elinore xD) FRISÖR!!! Visserligen har vi inte börjat med frisör ämnen än men jag tycker att det är världens bästa linje ändå för att det gör så att jag kan utbilda mig till  det jag vill och tycker om:D Tänk att bara få stå och hålla på med hår dag in och dag ut, me like ! :) Tyvärr så hamnde inte jag och elli i samma klass men ja det  gör inte så mycket, för jag har Sofie i min klass, en tjej från nyhamn som jag och elli lärt känna dessa två dagar :) Riktigt sjysst, precis som Jenny och Louise som går i ellis klass :D Men ja som småningom så kommer man väl lära känna alla andra i klassen också, det är ju lite tyst och blygt i början tyvärr, men ja om ett halvår så kommer man inte ens att tänka på det.

Just nu sitter jag och tittar på friidrotten på skolan, och fan ta Linus Törnblad som rev! Han ska ju VINNA!!! Men ja varför ska en svensk vinna? haha blir väl som alltid annars, vi kommer sist (y) Man skulle byta till ett annat land, typ som hmm.... jamacia! Usain Bolt är ju verkligen något att vara stolt över :) Men ja nu ska jag kolla vidare på friidrotten och hoppats på att Linus hoppar högre nu och vinner, eller ja får en medalj iallafall :D

pussheeej ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0