Kvällsinlägg

Ja detta blir då inlägget för ikväll. Jag har varit nere och ätit lite apelsinkrokant och chips, men sen så får jag inte glömma colan som jag drack. Cola = mitt liv, kan inte leva utan den. Låter säkert som kisse, dessie och paow nu men va fan de är de som härmar mig med det, punkt slut. Ja jag går iallafall inte runt i 13cm klackar varje dag in och ut, nej tack till det. Klackar ska vara något speciellt, man ska inte alltid ha det utan folk ska lägga märke till när man har det och titta extra några på skorna så att de kan bli ännu mer avundsjuka ;) haha Nej jag har ett par skor med klack som jag älskar men de är såna jag ska ha om jag ska någonstans, kommer inte direkt ha dem i skolan, eller det tror jag inte iallafall (a) haha

Nej nu är det väl dags att sova om man ska upp tidigt, sedan är det väla och ikea med min kära moder. Ska köpa doppresent eftersom jag ska vara gudmor eller fadder heter det kanske... hmm ingen aning och ja sen lite nya kläder så klart. Sedan så IKEA, det är bara ett måste, min lillebror har ritat på min nya tapet och det går inte bort så klart så en byrå där som täcker allt det rosa, ja tack!

Gooooooooood naaattttttt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0