Match!

Åker iväg på match nu, ska möta Nike hemma :) we'll win :D Ja egentligen är jag inte sugen alls på att spela match längre har tappat det suget efter nattens händelser. Ja man kan väl säga att det sög verkligen ut allt från mig. Mina vänner betyder allt för mig, det finns inget som jag inte skulle göra för dem. Men igår blev det för mycket och jag vet att jag inte kanske är helt oskyldig men samtidigt har jag inget att försvara mig för, jag kunde endast berätta hur jag tolkade det jag skrev medan de tolkade det helt fel och då fick jag känslan hur väl känner de mig? Men ja det löste sig iallafall med två av dem igår, vi drog ett streck över det hela medans andra är tjuriga och inte vill det alls, her misstake not mine. Men ja nu har jag bara en sak till att reda upp sen hoppas jag att detta kan vara över och om man ska se det från den ljusa sidan så var jag samtalsämnet igår :D haha (snälla ta inte illa upp av det sista, det är skrivit med lite ironi och ja ni ver hur jag är, brukar säga lite små knäppa saker för att få allt att låta bättre.)
Men snart kommer Linn och hämtar mig och vi ska köra till matchen :)



Pussss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0