Mjauuuu :D

Ja jag sitter här i sängen och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon på skolfotot... hmm riktigt bra fråga och hur ska jag ha håret? :o Jag går ju trots allt frisör, håret måste ju se super ut då : Nej men jag ska inte göra till mig och låtsas vara någon annan än den jag är, jag är ju trots allt bäst (a) haha nej nu låter jag som kissie, dissi, pussy ;) haha nej jag heter inte katrin men jag skrattade som fan den morgonen med the vocie ;) Inte för att vara sån liksom katrin hade kanske inte rätt i allt hon sa men ja det finns ju nog en hel del som tycker så. Liksom det finns säkert tusentals som läser fjotisarnas bloggar och verkligen hatar dem, det är därför de läser dem, men en sak som de inte riktigt fattar är att ju fler läsare de har ju mer tjänar de på sina bloggar. Men ja låt de tjäna sina inkomster så de tjänar inget alla på det senare i livet, man ska fan få jobba för sina pengar, inte göra bort sig inför hela Sverige ;)

Ja sitter iallafall på msn och snackat med mr x (jag leker storbloggare idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0