Skola dag :)

Skola idag så klart, har haft svenska diagnos (y) super duper kul så klart  eller INTE!!!!  Men ja man måste göra det också. Sen så hade vi lite "rundtur"  nere i salongen och ja tvåer och treor visade hur allt fungerade, men ja det ska nog inte bli så svårt att lära sig förhoppningsvis. Sen så fick tvåer och treorna styla våra hår :) jag fick snygga lockar och "lugghåret" uppsatt (bild på den längre ner) det blev riktigt bra :) Hon som gjorde det hette Sofia/Sofie (guuuud va dålig jag är på namn!) men ja hon var iallfall jätte duktig. Hon lockade det med en platttång det som jag också brukar göra, jag älskar lockarna som blir av den och ja, de går snabbt också :) och snabbt det gillar jag :) Det var faktiskt god mat i skolan idag, eller god och god den var iallafall bättre än som vi har fått innan. Hoppas att den blir bättre med tiden, annars vill inte jag betala 500 spänn per termin för maten. Ja jag tåg tåget hem idag för omväxlings skull, gick till knutan med jenny och träffade hennes kompisar där kommer inte ihåg vad de nu hette.. hehe men jaja det har ingen betydelse om jag träffar de fler gånger så kan de säga det igen (y) haha. Men ja när jag kom till ängelholm så skulle jag till min mammas jobb åka med henne hem, men ja jag fattade noll av den bussen så jag gick typ till hennes jobb(y) haha så motion har jag fått idag iallafall :) när jag står och väntar på bussen så kommer max, emil, jonathan och oliver och ska ta bussen hem. Sen kommer även jossan :) längesedan vi sågs, skit härligt att ses igen iallafall :) Såg också jenny och fia på bussen :D Kul att se alla igen, måste träffas snart alla vi tjejer :D:D

Nu är jag iallafall hemma och ska passa min griniga lillebror, gud vad irriterande han är man vill bara !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men ja det kan man ju inte på den gullungen. Men ja lägger in bilder på gårdagens och dagen outfits :D

GÅRDAGENS




DAGENS


FACELOOK


HAIRLOOK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0