Väla mit meine mutter :D




Ja detta är då detta som jag har inhandlat idag, hittade en massa kläder men ja man har ju inte råd med allt och jag kan upplysa alla om att jag är pank nu så det är ingen ide att fråga om pengar av mig för jag har inte ett öre (y) Men ja jag jobbade från 08:00-12:00 och efter det hade jag mindre än en timme på mig att raka benen, duscha, äta, klä på mig och fixa hår och smink.. Haha håret hann jag bara föna och det blev ingen sminkning, eller jo jag smetade lite foundation i facet, riktigt snyggt ;) haha Var på väla vid halv två, började direkt att leta efter dop present till lilla Cornelia. Hittade ett armband med hjärtan på, riktigt fint :) Sen så behövde jag köpa lite basplagg som ni kan se jag har gjort, tex. det svarta långa linnet och den vita långarmade tröjan. Och priset det är nästan bättre, 99 kr kostade det båda var för sig. Sedan så var jag inne på Vero Moda och hittade en super najs tunnika, inte överfin eller så utan vanlig, liksom en evelina tunika. Den köpte jag så klart (det är den svarta). Sedan så var klockan mycket och vi fikade lite, sedan så skulle vi till underklädersbutiken för min kära moder skulle köpa bh. Sen så var klockan jätte mycket, haha nej inte så mycket, men vi hann iallafall med Gina Tricot också, (där jag köpte det svarta långa linnet) och där hittade jag en massa som jag ville ha, men ja som sagt man kan inte köpa allt. En jeansväst kan man köpa när man väl har pengarna till den som jag inte direkt hade denna gången och en kofta har jag ju redan så många. Men jag har ingen t-shirt så de är något jag behöver, liksom så enkelt, ett par jenas och en t-shirt sen ready to go :) och tunikan ja den kan jag ha både till jeans och tight och ja t.o.m strumpbyxor. Och det bästa med att köpa tunikor och klänningar är att man behöver inte en överdel eller en underdel som man behöver om man bara köper ett par byxor eller en kjol, då behöver man något att ha på överkroppen också. Sedan tvärtom om man köper en tröja eller ett linne. Men nu dröjer det länge innan jag kan handla på nytt och nu ska jag kolla tv lite sedan så ska jag faktiskt ta och sova, skola imorgon (längtar faktiskt, men schh säg det inte till ngn (a).  


Pusssheej och god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0