Jag är inte alls seg

Jätte längesedan jag uppdaterade, I know! Men va fan jag har annat för mig i mitt liv (y) Typ som att umgås med mina vänner och min älskling :) Ja de var iallafall madison som gällde i fredags. Så klart söp vi innan men ja det blev kanske lite mycket för någon så ja det blev inget madison för min del. Men ja det var iallafall jätte trevligt utanför (y) haha Men jaja det är sånt som händer :D

I lördags åkte jag till daniel iallafall:D Det var trevligt :) Vi tittade film och hade mysigt :) Han är så perfekt :d fast han är en liten toffel (a):)

Sedan idag så var det skola och ja som vanligt pallar man ju egentligen inte det. Men ja man stod ut och åkte hem och nu har man gjort arbetsmiljön klar :) Jag är så himla duktigt. hahha jag ska iallafall ner och blanda dip och kränga det och chips :D finns på mobilen (mp)

Puuuusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0