jag hatar blogg.se!!

Jag har inte kunnat uppdaterat min blogg på hur länge som helst!! Jag får fan damp på det!!! Så ja där har ni iallafall anledningen till att jag inte uppdaterat på ett bra tag. Eller ja på en vecka ungefär ;)

Var iallafall i Göteborg i Fredag till Söndag:) Eller ja göteborg och göteborg, utanför göteborg i stenugnssund. Det blev faktiskt roligare än vad jag trott fast jag förlorade i allt jag gjorde. Vi spelade yatzy och det förlorade jag i, båda gångerna!!! inget som jag tycker om så speciellt men det är ju alltid någon som ska förlora och jag har den egenskapen att göra det ofta ;) haha vi bowlade också, de var riktigt najs, skit länge sedan sist ju... men ja jag hade bättre än melker iallafall:P haha inget att skryta om men jaja :P vi fikade även på eh (espresso house) den dagen, min mamma förälskade sig i min frapihno (stavning?) och jag kan förstå henne den är så underbart god :D Och ja sen så lagade vi mat tillsammans och ja det är ju mysigt på sitt sätt.

Sen så var det skola i går och idag. Lika roligt som vanligt NOOOTT!! men åkte iallafall hem till daniel en stund efter skolan igår :) Trevligt att träffa han igen :D:D Och så att alla vet ska jag köpa skyhöga as snygga skor på torsdag bara för att retas med honom :D Så när någon ser mig med dem och med honom samtidigt, lägg en kommentar tack :D:D

Men ska käka nu och sen ska man egentligen plugga men det vet väl alla hur det kommer att sluta? (a)

Pusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0