längesedan, I knoow

Jag vet att det var ett tag sedan jag skrev men ja jag har helt enkelt inte haft tid. Någon har iallafall hackat min msn (y) när jag får veta vem du är så är du ganska död :) Nog inte enbart av mig utan av alla du skrev hora och fitta till. Men det lägsta är ändå att du trodde att du skulle kunna göra slut med daniel, haha patetiskt. Tror du inte att han skulle ringa mig? haha omg! väx upp va!!

Sedan så har denna veckan bara flygit förbi. Köpte aldrig mina skor, ska spara och köpa mobil:) Sedan så i torsdags var jag med daniel:) och i fredags också, så sov han här, mysigt:) sedan åkte vi hem till honom, käkade middag med hans släkt, eller släkt och släkt, moster, morbror? eller ngt :P haha sedan så kom hans kompisar så spelade vi ölspelet och kollade på de jävla surffilmerna och på riktigt äckliga saker. Och som vanligt var man ensam tjej;) det brukar bli så :P haha men skitsamma, man trivs väl bland killar;) haha

Sen idag har jag passat melker och sovit:) har sov morgon imorgon så behöver inte gå upp så tidigt, om jag inte bestämmer mig för att inte duscha ikväll. Sen så blir det skola och sen kanske åka buss med älskling men det får vi se då:) Lovar att försöka uppdatera bättre (a)


Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0