This is sick!

Ja de är verkligen sick. Daniel åkte kanske för max en halvtimme sedan och jag saknar redan honom så jag kan dööö!! Nej inte dö, men det enda jag önskar är att han ska vara här igen, hos mig. Vet inte vad det är med mig, men jag är nog sjukligt kär i den killen asså. Allt känns så himla perfekt och jag längtar inte en dag till att vara singel. Varför fortsätta leta när jag redan har det bästa framför mig? :$ Jag vet att jag kan vara riktigt elakt och taskig mot honom, men jag ska verkligen bättra mig för jag vill inte förlora honom och han är allt annat än värd det. Han bärde min väska genom hela fucking stan idag, liksom världens tjejväska är det verkligen. Men det var inte så att han frågade om jag inte kunde ta den utan att tog den själv utan att säga något. Nu har jag verkligen skrytit om min kille och ja det är han fan värd. Han är det bästa utan tvekan som har hänt mig. Inget är pinsamt i närheten av honom och allt bara flyter på utan att det är segt. Jag tröttnar inte på att träffa honom nästan varje dag jag får damp om jag inte träffar honom. Nej nu får det räcka. Säger bara en sak till, den som rör, dör!!!!!


Puuuusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0