Träning, träning

Nu får jag fan ta tag i mitt liv. Det är bra det är verkligen det men jag kan stå framför speglen eller ta på mig en tröja och känna mig helt misslyckad, känna mig tjock, riktigt tjock. Och det finns ingen annan än jag som kan förändra det, bara jag!! och jag tänker fan varje jävla gång att imorgon ska jag ut och springa, men va fan blir det av? Nej fan, jag sitter bara framför tv:en eller datan och äter onyttiga saker. Jag var duktig på att inte äta socker ett bra tag, men nu är jag tillbaka i samma dåliga vana. Och det är jag som mår dåligt, jag, jag, jag. Bara jag! Vi har ingen fotbolls träning och jag känner hur vikten ökar, jag har inte vågat ställa mig på den fucking jävla vågen på hur länge som helst för jag är rädd för vad den ska visa. Ibland önskar jag att jag kan bli riktigt sjuk och inte kunna äta och bara förlora all vikt och efter det kunna börja träna. Men hur normalt är det att vilja bli sjuk:s Jag har pratat med sanne om att jag ska med hon och diana och börja träna på friskis och svettis. Och om vi nu köper de jävla gymkortet ska vi/jag fan vara där varje dag! Ja jag ska bli en tränings narkoman! Slut med donken, godis och pizza. Nej fy fan för mig!!!

Nu ska jag ut och springa och tro mig jag ska verkligen springa tills jag dör! Vi hörs kanske sen!

 pusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0