Helgen !! :D

Ja då är nästan denna helgen slut och så mycket har jag egentligen inte gjort. Det var fest hos Daniel i Fredags så jag, jenny, josse och viktoria drog dit:) Mycket trevligt, Gustav och Carl var där också, och ja Gustav är bäst bara så att alla vet :) Och varför han är det är hemligt.

Vi drog alla till Jonstorp först eller ja vi tjejer och käkade pizza och träffade lite folk på pizzerian. Sedan så drog vi hem till Josse för att göra vid oss. Jag hade köpt en ny klänning från Gina Tricot innan på dagen och ja de sa att den skulle glittra lite för de var en del glitteröverskott. Men ja det var kanske inte lite glitteröverskott. Men ja så gjode vi vid oss hos josse och sen fick vi skjuts till Mölle och sen började festandet:) Riktigt najs var det, riktigt jävla härligt folk:) Men som vanligt blir evelina skit sur på en kille och ska slå han med en bandy klubba (Y) haha lika smidig som vanligt är man. Men ja Daniel och hans bror Patriks hjälpa åt att hindra mig så ja jag skriker bara lite på honom (Y) (a)

 Men ja sen så lyckas jag lugna ner mig, visst jag var väl fortfarande arg men jag skulle inte slå han längre. Sen får jag bara min ångest när jag ska sova men ja det är bara en vardaglig sak nu för tiden. Men ja man lyckats somna efter ett tag. haha en rolig sak är iallfall att typ alla låg och trängdes i en säng medans jag och daniel delade hans (Y) haha riktigt lyckat. Hade fan kunnat delat upp det men alla är inte lika smidiga.

Sen på morgonen var man trött men denna gången vet jag precis allt som hände :) Så jävla najs :) Men sen så kom jennys pappa och hämtade oss och igår skulle de ha varit fest med jag orkade inte så jag var bara hemma och umgicks med min familj. Idag blir det väl att man ska städa lite.

Imorgon så kommer Josse till mig och så ska vi ta en fika tillsammans och umgås lite. Länge sedan sist!!!

Men ska ta och skaffa mig ett liv nu. 

Pusssheeej :* 


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-20 @ 21:12:46
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0