Helgen:)

Haha först och främst ska jag säga till den anonyma komentararen, jag drack inget! Så därför kunde jag köra:) haha så det är så!

Ja igår så blev det en riktigt blöt kväll kan jag säga:P jag och jenny hamnade på ekebos skumparty på något konstogt sätt, haha. Men ja det var väl trevligt :) haha men man missade ju kröket hos john :( men nästa helg nelly :) då ska vi fan hitta på ngt :):) och då ska jag fan ta och cykla till jonstorp om jag inte kan få skjuts eller kan sova hos ngn :) höhö

Sen idag så var det match:) Vi spelade fan riktigt bra, iallafall i första halvlek, men sen så är det som att vi inte orkar längre. Men vi har ju inte direkt någon bra matchträning eller vanliga träningar med tanke på att vi aldrig är folk på träningarna (Y) Men ja vi tog iallafall ledningen :D:D men sen så vann de ändå i slutet, men ja det var ändå serieledarna så jag tycker att vi ska vara stolta med vad vi presterade på matchen:) Själv är man lite irriterad på att folk som man bjuder in tar ens plats, man sätts på plaster som man inte alls vill spela. Men ja sånt är livet och det suger! Men ja det är väl bara att le åt det! Och sen så kom jag på en sak till, man får visst lov att sparka folk i magen, det är nog en ny regel som kommit fram :P haha

Imorgon är det skola och ja det är väl kul:) sen tisdags, onsdag och torsdag är det fältdagar, de dagarna kommer att bli jobbiga men ja man måste ju förbereda sig inför sitt yrke :) men nu ska jag sova :)

pusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0