I'm home :)

Idag såå cvar dte först skola sedan så var det att gå till de nya godis ställer, pitachia tror jag de heter ;) gott och billigt godis iallafall. Sen så åkte man till ängelholm, fram och mötte jenny och man träffade såklart fia också, som jag tror jag är vän med igen:) Sen så var de släkt kalas för min bror, sen tog ja och jenny mopparna till jonstorp för de var "chill krök" hos john:) gissa om jag drack eller ej:) höhö det var riktigt trevligt förrutom att vi blev av med alla en efter en så till slut så var de vi tjejer och john (y) haha. men ja sen så skulle alla hem och jag och jenny kissade på lite almäna platser (a) sen så tog vi mopparna hem och nu sitter jag här och pratar lite med clara över msn;) haha och nu får alla mina kära läsare gissa, har jag druckit idag? är jag full just nu? alla som känner mig vet svaren. och ja detta inlägg är jävligt onödigt (y) haha


puss :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

men får vell inte köra moppe när man är full? haha pinsamt :P

2009-10-03 @ 10:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0