Klippt mig:O

Ja igår klippte jag mig. Eller jag gjorde inte det utan min frisör, Linnea. Det blev riktigt bra. Vi klippte av allt de förstörda och sedan lite till och klippte upp det och klippte lugg:P Me like:):) Det känns som det blonda kommit fram ännu mer och att det mörka i underhåren också kommit fram. Jag är riktigt nöjd :D:D

Ja idag skulle jag och daniel iallafall leta igenom hans mobil efter den jävla låten men fan heller att vi hittade den. Vi var tvugna att hoppa av bussen och ta nästa för att han är en jävla fegis xD hahahahahaha! nej nu ska jag inte vara elak men du är verkligen en fegis daniel.

Ikväll så tränade jag iallafall riktigt skönt att träna alltså:) Det blev en ganska lugn men ändå lite "jobbig" träning och ja, jag behöver motionera fläsket så;) haha Men som vanligt så var vi inte så många på träningen :( men ja det är kallt och de flesta är nog sjuka tror jag:P Imorgon måste jag gå upp tidigt :O typ klockan fem:O:O:O:O asså klockan fem alla:O:O  OMG!!!! jag vill sova länge :( Så behöver nog hoppa i säng nu:P

pusss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0