LOOOVV!

Ja det har då blivit höst lov. Har inte gjort allt för mycket. Stan och väla med josse i måndags sedan kom daniel till mig i tisdags och sov tills igår=) Kommer inte träffa han förrän på tisdag:O:O:( Saknar dig hjärtat <3  Men ja jag överlever :) haha Åker iallafallt till göteborg imorgon med min kära familj, men jippi!! missar bara en massa fester men ja en vitt vecka ska man väl inte klaga på;) haha blir iallafall ullared först på morgonen imorgon, köpa lite basic clothes. Kanske någon väska eller något, kostar inte så super mycket så:):) Sedan så tillbringas resten av helgen i stenugnsund hos kusinen och hennes sambo:) Ja det kommer säkert att bli kul, jag saknar min kusin så... Träffar henne inte lika ofta längre nu när hon flyttat..

Men ja ska upp och sex och en halv timme och duscha så ska ta och sova nu och skaffa mig ett liv (y)

Pusssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0