Lördag

Ja igår så skulle jag och rebecka bara varit med filip i stan men ja de blev lite ändrade planer på det :P Det regnade så vi pallade inte stan så vi stack till väla och rebecka köpte en skit snygg tröja. Själv köpte man inget alls men jag förälskade mig i ett par skyhöga stövlar, eller ja låga stövlar. Så funderar på om jag ska köpa dem eller inte :P Liksom det skulle passa perfekt på fester :) Men ja de kostade en del så får fundera lite mer :P De slutas väl inte säljas än så (a)

Sen så efter det frågade min busskompis om vi inte ville komma på chillkrök typ.. så vi drog dit (y) Trevligt, eller ja det blev kul senare typ när vi skulle hem. Men jaja det är sånt som händer. Sen sov min bebis hos mig:):) Längesedan och jag saknat henne:( Men nu är vi back on track:)

Ikväll får vi se vad som händer. Antagligen ngn fest eller krök:) Ska bara tvinga min pappa att sluta sura om det! Eller så får de väl bli att man tar och cyklar (y) haha lyckat eller vad :p haha jag på vägarna på cykel. Va fan till och med på dagen är jag livsfarlig. Min mamma släkt sida är här idag iallafall för att fira Oliver och Melker. En jävla massa små barn och jag är så jävla glad över att jag inte ska ha några barn iallafall:) haha det är så fruktansvärt jobbiga.

Just nu har jag iallafall smitit undan till mitt rum och min älskling :) Lugnt och skönt förrutom musiken jag spelar :P Men ska hitta på ngt annat kul nu så skriver kanske sen :P

pussheej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0