Sockerberoendet = gone :)

God dag :)
Haha ja idag har jag inte gjort så mycket, eller jo var först på sån städdag på kullaparken med linn:) Ja vi hjälpte väl till tillräckligt tycker jag:) haha men ja sen efter det så var det titta på twilight på datan (inte den nya) och typ bara chilla med min älskling (datan). Sedan så motionerade jag faktiskt, var ute och gick med min kära moder och lillebror och det var uppfriskande. Vädret var faktiskt fint även om det är ganska kallt så. Vi kastade sten vid havet eller ja Melker kastade sten vid havet. Sedan så gick vi färdigt rundan. Sen har jag typ bara suttit här och tagit det lugnt, funderar på att sätta igång en film men inte så kul att titta film själv:( Får väl tvinga Oliver att titta med mig om det kommer gå, mycket tveksam till det kan jag säga.

Jag har iallafall blivit av med mitt sockerberoende vilket jag är jätte glad över:) Så nu ska jag bara börja röra på mig ordentligt så ska väl fettprocenten minska :) Inte för att jag tycker jag är tjock men jag är inte nöjd, jag vill kunna titta mig i speglen och vara nöjd över min kropp. Och då skulle jag må bra av några kilon mindre eller iallafall mindre fett. Men det hjälper inte att klaga utan det enda man kan göra är att göra något åt det som jag tänker göra nu:)

Men ska nog sätta igång en film nu, men det blir ingen skräck idag inte. Det är för mörkt för det (a)

Pussheej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0