Tisdag 27/10-09

Hej bloggen jag är jätte snygg idag:) Hahah nej jag bara skoja med den inledningen tänkte spela någon av blondinbloggarna som tänker mer med hårfärgen än hjärnan. Nej nu ska jag inte vara elak.

Igår så klippte jag min pappas hår, det blev jag nöjd med :) Han gnällde som vanligt men ja det var väl ingen  nyhet att han skulle göra det. Men innan det så var jag med Josse:) Vi fikade i stan och drog sedan vidare till väla och bara hängde och snackade. Riktigt mysigt och riktigt längesedan sist men nu ska vi inte tappa kontakten igen, nej den ska ligga på topp! :) Sedan så drog vi hem till mig chillade åt sedan åkte hon hem.

Idag så har jag städat och ja jag har verkligen städat. Bakat paj med min bror också, har bara inte orkat gå och tagit än, är helt slut i kroppen. Nu sitter jag bara och väntar på att tönt daniel ska komma. Vi ska titta på film med min underbara bror.:) Haha jag har förresten rakat av min brors hår:P haha han ser ut som en apa, men ja det var han som ville det så och jag tackar inte nej när någon vill att jag ska klippa den :P höhö (a) Men ja ska nog gå och ta en bit paj ändå. Men slänger upp en bild på hur jag ser ut :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg & otroligt fint namn :D

2010-02-27 @ 00:10:30
URL: http://eevelinagudmundsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0