weekend again :)

Jaha nu är det helg igen. Skola idag igen efter att varit på fältdagar. Det var riktigt kul och jag trivdes extremt bra, detta är verkligen det jag vill:) Sen idag så åkte man hem tidigt för melker var "sjuk". men det fixade sig så jag drog till ä-holm med clara:) tack för en underbar förmiddag/eftermiddag :D Vi var på rönne och sen var jag på fram, blev utkastad av rektorn där (Y) (a) haha vilken sur gubbe asså. Men ja det är sånt som händer. Sen fikade/åt jag och clara på espresso house :) hon fick mig att testa ja vad de nu hette, typ islatte men godare:) något mellan islatte och milkshake :D as gott iallafall:)

Sen så imorgon är det fest hos carl, en som går på jennys skola:) riktigt najs kommer de bli, eller ja det hoppas jag att det kommer att bli :) och är det då man ska säga som dessie , bli för fulla för det ska jag bli. hahahahahahahahaha! men ja alla utrycker sig på olika sätt, haha. Men nu har jag iallafall tittat på idol, funderar på om jag ska popa popcorn eller strunta i det. tror jag struntar i det, tar lite vatten att dricka istället :)

Men skriver lite imorgon och kanske lägger in ngn bild på oss innan vi sticker iväg :D

Pusssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0