BLONDIII

Ja först och främst jag har färgat håret blont. Hmm vet inte om jag gillar det, vill att de ska bli blondare så ska slinga det en gång till (a). Och nej jag vill inte bli fjortis blond, men jag vill ha det blont. ngnstans mellan askblont och honungsblont. Så ja men måste vänta ngn vecka nu iallafall innan jag gör något mer.

Idag är det iallafall match som gäller först och främst :D Vi ska möta eslöv ;) Och nu ska vi fan ta och vinna också! Men ja vi ska iallafall spela så jävla bra som vi verkligen kan. Som på förra träningen och förra torsdagsträningen, skit bra var det då:D Sen så ska jag vara med Linn på eftermiddagen eller ja kvällen blir det nog:D sen så ska vi retas med min bror som ska till ekebo ;P hahahahahhahahahahahahahah! Nej men hoppas han inte äcklar allt för många tjejer (a)

Men nu ska jag ta och äta nu för har samling om en timme ungefär :) och ja man ska äta ett bra tag innan så nu ska jag ta och äta. Skriver nog sen :)

Puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0