Förlåt..

Förlåt bloggen men jag hade glömr bort dig totalt. Har haft en massa annat att tänka på. Börjar tidigt och kommer hem sent nu pågrund av skolan. Gillar verkligen min skola och typ halva min klass men tyvärr är det en väldigt stor nackdel att det är inne i Helsingborg, tar så lång tid att ta sig dit och hem också. Bussarna går ju inte så jätte bra direkt (y). Men ja man ska inte klaga, jag har fått chansen att kunna utbilda mig till det jag vill bli, nämligen frisör :)

Kommer inte ihåg om jag har sagt det innan men jag har velat färga mitt hår svart men ja det får jag inte för min frisör så det blir inte svart. Men en blanding mellan 4.0 och 5.0 kommer bli jätte bra. Ja 4.0 och 5.0 är frisörspråk för färg ;) haha det är mellan brun och lite mörkare brun. Och såklart ska Elli göra det till mig:) men jag som sagt vet jag inte när än (a) haha. Men ja ikväll är det träning iallafall så jag ska ta och vila lite nu innan och sen sticka och denna gång ska jag INTE glömma skorna, det gjorde jag sist (a).

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0