Fredag/Lördag

Ja det blev inget inlägg eller bilder igår från fredagen och nattens äventyr. Ja vi började iallafall som jag skrev hos cattie där det blev lite förfestande och vi gjorde vid oss. Alla blev verkligen super duper snygga ;) haha Sen så tog vi bussen nio in till stan gick till mc donald och köpte lite mat, catties kille victor kom och sen så skulle vi dra till hyllinge. Ja vi kom till hyllinge men cattie och victor tog bussen tillbaka till helsingborg igen och ja det var faktiskt dött från början. Men jag och rebecka stannade kvar och ja det blev väl en bra kväll/natt. Vi drog iallafall till ett par bänkar och drack så smått, inte direkt så att ngn blev full eller liknande. Robban var med så klart, vi små bråkade/tjaffsade. Jag fattar verkligen inte att jag varit tillsammans med den killen så pass länge, han har verkligen förändrats, vilket jag säkert har gjort också men inte till den personen som han ibland tar fram. Stundstal var han verkligen snäll och sjysst. Synd att han inte alltid kan vara den personen.

Men ja vi gick till lekplatsen och "lekte" lite, eller ja vissa lekte ;) haha Jag och rebecka skulle ta nästa buss hem så att vi kom hela vägen till cattie med buss, men tror ni inte att vi missar den? Jodå självklart gör vi det och nästa gick inte förrän halv två (y) haha toppen! Men ja vi drog hem till Stoffe på väntan på bussen. Rebecka log i Stoffes säng med ***** haha jag vet att alla vill vet ;) och jag och filip log i soffan och tittade på någon sjukt dålig film, haha. Men ja sen så gick vi alla till bussen, men inte var vi i tid då eller, filip sprang som bara den efter bussen och som tur var det någon som skulle av men ja den stod ändå där några minuter för den var för tidigt ;) haha men så ja den hann vi med, sen satt vi på väla i 40 min och väntade på bussen till ödåkra och sen gick vi från ödåkra till cattie, tog faktiskt inte så lång tid som jag trodde.. haha

Men iallafall på tåget till Helsingborg träffade vi på tre trevliga killar, ni får be om ursäkt guys men jag kommer inte ihåg era namn riktigt, de var nog iallafall adam, kingen och ja något om jag inte minns fel (a) Men ja de fick iallafall min blogg haha och de trodde att jag var någon pratade som hon amandavardet. haha men tror inte riktigt att jag säger ahh, mhhm i varje jävla mening, nej fý fan! Men ja det kommer bild på dem också iallfall;)

Igår så firade vi melker, han fyller ju tre idag:) Grattis skit unge. Och ja det är ju lika kul som vanligt med släkten men ja det var inte allt för tråkigt, man är ju ändå släkt med dem. Men nu ska jag underhålla min bror, mitt jobb som vanligt ;)

puss :*





Bilder från kvällen:


Me





Becka


Cattie

Me

Me and becka

Cattie och becka

Boysen :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Vickan hälsar grattis till Melker ;)

2009-09-18 @ 09:13:53
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0