hallo yellow hair (y)

Ja jag färgade håret igår ja ;) haha det blev hmm ja inte så mycket bättre det blev nog ljusare så får nog köpa silverschampo för att få ur det gula. Jag färgade iallafalll jennys hår brunt:)  men ja de blev brunt med blonda slingor:) Jag tycker det blev as bra, jenny tycker det blev grått. Haha ja sen så efter det käkade vi pizza och sen drog vi till ängelholm med mopparna. Till gustav som går på jennys skola, det var lite chillkrök, as trevligt folk iallafall:) Riktigt kul var det och jag hoppas verkligen att det kommer göras igen:)

Idag fick man kanske veta lite saker som gör en besviken/förvirrad men det är inget att lägga ner energi på. Jag orkar inte bry mig om sånt shiet längre :) Men ja idag passar jag min lillebror iallafall och ja det är väl inte allt för roligt med det duger :) Behöver inte göra så mycket mer än att mata och trösta han:) höhö

Men nu är det iallafall hif på tv:en som gäller tyvärr ligger de under med ett mål för tillfället men det är tolv minuter kvar så det tycker jag att det ska fixa. Det kommer kanske en inlägg ikväll om jag har tid. Slänger med en bild på håret också.


pusss :*


(ignorera att jag är helt ofixad.)

Kommentarer
Postat av: Anna Nilsson

Riktigt snyggt hjärtat! Faktiskt.

Jag har ett silvershampo du kan köpa av mig

för jag behöver ju inte det längre. Det är

bara använt en gång. <3 Pusss!

2009-09-28 @ 17:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0