Ny design

Har alla sett min nya super snygga design? super snygga header? Och så klart är det bästa linn som har gjort den, tack hjärtat <3 Iallafall så var det faktiskt på tiden tycker jag. Och som sagt man kan tro den är lite egotrippad, men nja... rebecka är med på en bild ;) höhö  nej men bloggen handlar ju faktiskt om mig och mitt liv och då ska det inte vara bilder på någon annan (y) haha

Igår spelade jag som sagt match, hur den gick behöver ni inte gå in på. Vi kämpade på bra ibland iallafall. På kvällen kom linn till mig och vi hade gäster, min pappas chef och hans fru och barn och sedan hans två arbetskamrater, varav en av dem är chefens pappa :) riktigt trevligt gäng. Alla skulle bara sett Imre (chefens son) och min lilla melle leka :) Så härligt att se de två, de sprang runt och busade och åt en massa godis. Ja de lämnade inte en ifred om man säger så;) haha men jag och linn hade roligt ändå:) Vi kollade på i taket lysser stjärnorna riktigt bra film är det. Men tyvärr hade de lagt till en massa saker i filmen som inte händer i boken, ja så som de brukar så det blev inte riktigt samma känsla, men ja den var bra ändå.

Idag har jag också varit med linn:) Vi åkte till Jonstorp för att titta på hockey, J18 tror jag det var. De vann, haha på walk over ;) haha nej men det var så att det andra laget ledde med 6-5 och så blir en kille i jonstorp tacklad oturligt av två killar och slå antagligen i huvudet i särkanten och får riktigt ont i nacke och huvud. Och matchen var redan försenat så borta laget lämnar wo. De var fan riktigt hemsk att se han ligga där, men ambulansen kom och förhoppningsvis så var det inte så farligt. Men ja det var lite läskigt. Sedan så drog vi till ip och tittade på min brors match, de vann med 4-2 :D De spelade riktigt bra asså, eller ja när de blev mål för ängelholm så spelade de inte så bra, men annars så:) Min bror gjorde till och med mål =) Sedan så drog vi till ängelholm och tittade på när rögle spelade, ja rögles J18. TT, loppan och wille spelar ju där, eller wille spelade inte idag. Men vi åkte också dit för att träffa otto, han går i linns klass riktigt sjysst kille men ja... väldigt självsäker xD haha Men ja sen när matchen var slut och vi skulle köra där ifrån ramlar jag med min moppe på grusen (y) Antagligen gasar jag på lite för mycket och däcken får inte fäste så där flög jag, haha. Hamnade under moppen, men som tur var slog jag mig inte :) eller jag har lite skravsår på armen och knäet och sen ett litet äckligt blåmärke på höften ;) haha men man får väl skylla sig själv. Sedan så stack vi hem till linn, käkade lite och sedan fixade hon till min blogg :D Och nu är jag hemma och ska nog snart sova eller titta på film :)

Puss:*

Kommentarer
Postat av: Jossan

sjukt snygg eve =)

2009-09-21 @ 08:58:39
URL: http://youngspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0