Peggy ikväll :)

Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera, men har helt enkelt inte orkat har faktiskt ett liv ;) haha Har börjat spela farmville ;) haha mina jordgubbar har ruttnat :( men ja jag har sått nya och får ha lite mer koll på dem nu (a) höhö

Skulle egentligen spelat match idag men ja som "vanligt" blev vi inget lag idag heller. Vette fan vad jag ska göra. Liksom har vi lag nästa år, och om vi inte har det var ska jag då spela? Nej så ska man inte tänka jag vill spela i jonstorp för vi har så jävla roligt tillsammans. Men ja förhoppningsvis lämnade vi inte wo till matchen. För jag vill spela alla våra få matcher. Men ja det får vi väl se vad våra kära tränare har gjort.

Idag har jag iallafall städat lite på rummet och sen varit på loppis med min lillebror och fader. Ja man får väl gå dit och stödja sina kära "grannar". Haha det är häljarödsgården som har loppis, träffade faktiskt max där, som gick i min parallell (stavning?) innan på jonstorp skolan. Ja Melker tyckte nog det var kul, han fick en korv och en sprite. Sedan så köpte vi lite kakor till fikan (tjockisar? haha nejdå xD).

Nu sitter vi iallafall och tittar på Rögle på tv:en. Min kära bror och hans kompis Konrad är inne och tittar på den live, men va fan palla det egentligen när man kan sitta hemma med datan i knäet och samtidigt kolla på matchen:) Visst det är inte samma känsla, men det är mycket billigare:)

Ikväll kommer iallafall jenny till mig:) vi ska käka pizza och färgar varandras hår :P Jag ska bli blondare (a) eller ja mitt håt är gult så att jag måste fixa det lite genom att lägga i ännu fler slingor. Vet inte om jag bara ska fixa jennys utväxt eller om jag ska färga det brunt, hon har nog inte riktigt bestämt sig än så. Så vi får se sen. Jag lägger nog inte bilder på bådas hår så och det gör nog jenny på sin blogg med för hon ska ha med sin lilla data hit så :P höhö

Men nu ska jag koncentrera mig på matchen för Rögle gör nästan mål hela tiden.

Pusssheej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0