Sitter här i regnet (Y)

Ja så klart har man fortfarande utegångsförbud och en fader som hatar en och nu tänker säkert alla att jag överdriver men de gör jag verkligen inte! Han gör verkligen allt för att kunna skälla på mig. Varför jag gör si och så och skriker på mig för minsta lilla. Som tur har man ett eget rum och en data som man kan rymma till. Asså jag förstår mig verkligen inte på honom, inte ens lite. Han har nog seriösa problem asså och alltid ska de gå ut över mig (y) Men saken är den att jag viker mig inte för honom längre, om han börjar skrika så skriker jag tillbaka och jag ifrågarsätter allt som han gör och säger. Inte ska han få knäcka mig. Det kommer väl sluta som vanligt ikväll att Oliver får pizza medans jag kan väl köpa och hämta min (y) Vi ska nämligen passa Melker ikväll, mor har ju fyllat 40 så damerna i byn har tagit ut henne idag och sen ikväll ska även far med ut, eller ja vad de nu ska göra. Det blir iallafall hyffsat lugnt då bara två jobbiga brödrar men de kan jag överleva.

I don't know what I did wrong but there is nothing left. Am I so stupied so I don't even saw it? I'm fast in this hole and I don't know how I'll get out. I can't sleep because it hurts so much. I don't even wants to hear the words behind my back. And you, I thought so much more about you.

Men ska försvinna in i musiken nu och sen fundera ut vad jag ska äta ikväll, vilken sorts mat jag ska göra och om jag får använda köket ens :o ja annars får jag väl svälta så kan han inte klaga på min vikt iallafall (y)


hoppas alla har det bra, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0