Träning snart :)

Skolfoto i skolan idag ja, ja och det gick väl bra. Enskilda blev väl sådär men ja ska ändå inte ha det. Hoppas bara att klassens blev bra, ja bra på alla :) Vi har ju en staus att uppehålla :) Men ja hade min första "frisör" lektion idag, vi fick necesärer men tyvärr inga grejer de får vi imorgon eftermiddag. Men ja det blir bara bättre och bättre i skolan, liksom vi börjar kännas mer som en klass :)

Ja vi slapp svenskan idag (sista lektionen) för stylisterna skulle ta fotot då:) Tack så mycket stylisterna :) Åkte till Viken där mr x hämtade där och sen åkte vi och kollade in his place och ja det är väl fint. Eller ja de kommer nog bli fint när han väl är färdig. Jag kollade igenom alla hans filmer och skivor, filmerna var såna roliga och hmm ja gamla, men ja gamla filmer är väl bra. Men inte så många skräck filmer hade han, så jag tycker att han är lite mesig ;) Haha nej men han hade iallafall sjukt många roliga filmer och det är inte fel med ett skratt hela tiden. Sen så resten av tiden så försökte jag lista ut vad hans lösen på datan var, men ja jag kom inte på det. Han t.o.m. lurade mig om vad det var :o Inte snällt men ja jag kom iallafall inte på det, sedan så körde han mig hem och nu sitter jag här :) Ska iväg på träning snart och det ska bli fet najs :) Lite varmt väder kanske men det är bara en lugn träning för vi har match imotgon mot Hörr och då är det vinst som gäller tjejer :) Nej men ska gå ner och äte lite nu, vi hörs sen ikväll:)


Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0