Utegångsförbud (Y)

Jaja då hade man utegångsförbud igen (y). Ja och då undrar säkert vad jag gjort denna gången? Det var så här att jag hjälpte mr x men hans data, lite saker som skulle fixas och ja jag lyckades typ (a). Men saken var den att det tog tid och ja vi pratade om annat också så klart:) Nej men tyvärr så råkade jag "förstöra" hans virus program, eller ja jag plockade bort det för att kunna ladda ner... Men ja då försvann allt, men jag tror jag har lösningen nu (Y) En systemåterställning så "ångrar" man ju allt som man gjort. Förhoppningsvis så funkar det men jag kan inte komma och hjälpa honom nu men ja..

Ja idag har man varit i skolan så klart. Kom hem sent igår så var sjukt trött men ja man överlever, gick typ 25 minuter tidigare från matten (a) jag skulle till sjukgymnasten sa jag ;) höhö jag orkade inte. Drog och träffade en kille istället, och ja de var väl trevligt, längesedan man såg han iallafall. Han var iallafall sjysst för tillfället, han har haft sina stunder om ni förstår ;) Nej men sen tog jag tåget hem, fick springa som fan för att hinna med bussen hem, fy fan va sur jag skulle blivit om jag missat den, vem pallar vara kvar i ängelholm över en timme för att man missa bussen? :s inte jag iallafall. Men jag träffade Gunnar, Linn, Jenny och Josse på bussen :D Ja alla killar också så klart men orkar inte räkna upp dem(A)

Träning ikväll iallafall, hoppas att det inte regnar då iallafall, känner mig redan förkyld så jag vill inte bli mer. Men ja de ska väl gå ändå, bara alla kommer idag så vi kan få en ordentlig träning :) Men ja jag ska väl gå och ta något att äta skulle jag tro, maten var inte så god i skolan idag så. Hörs sen ikväll!


pusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0