COD all night long

Sitter med älskling och Oliver och spelar COD (call of duty) och det ska vi väl göra resten av natten eller något. Men som vanligt så tycker min kära lilla bror att jag suger och tycker att det är tråkigt att spela med mig men jag har betalt hans fucking läsk så jag ska fan också få spela och precis hur mycket jag vill! hahahaha men ja just nu så spelar älskling och oliver.

Innan idag så chillade vi bara men sedan så åkte vi till väla, eller ja och alla affärer runt om väla. Köpte en till julklapp till Melker och sedan en till mor och far. Men ja som vanligt så hittade man inte allt som man kanske skulle önska.. men jaja man får ju bara fortsätta att leta. Men julklappen till älskling är redan avklarad så behöver inte fundera på det längre :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0