skolan

Sitter i skolan och sanne klagar på att jag inte uppdaterat min blogg.
Jag opererade mina fingrar iallafall för en vecka sedan, det gick super bra eller nej det jgorde det inte. Jag mådde inte så bra av att bli hel sövd och sen så gjorde det cp ont men det finns smärtstillande som tur är.

Men som sagt så sitter jag i skolan nu och har projekttid vilket innebär att man gör absolut ingenting! Men jaja, ska ha samhålle om en kvart och det suger däremot efter det så ska jag ha muntligt nationella i engelska tillsammans med svahn. Men ja även om jag gör det först så kommer jag att missa bussen och behöva stanna kvar i helsingborg en extra timme. KUL! Men jaja det är livet med att gå i helsingborg det tar en sådan jävla tid att komma hem. jippi!

Men nu börjar jag få ont i mina stygn för jag använder handen för mycket så jag skriver något imorgon när jag är ledig!!! hahahahahahahahahhahaha!

pusspuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0