The school

Jag fattar inte hur alla kan ha så mycket att göra i skolan jag har verkligen inte ett skit, inte en läxa inte en enda inlämning. Så jag kan ta bussen hem och sedan så kan jag i princip göra vad jag känner för, men det kan ingen annan så det finns inget att göra ändå, så det blir chill med lussekatt och oboy.

Imorgon så ska det egentligen vara utgång men vi får se vart det leder för att jossan har något super intressant på gång! :) hihi så det blir kanske bara en chillkväll tillsammans och sedan så på söndag är det lussevaka, menska ner till malmö på måndag och ta av bandaget så kan inte supa då heller, men jaja livet gåt inte under för det. Men nu ska jag typ överleva resten av dagen i skolan, är super förkyld och vill bara hem, men ja hur ska det gå till? njaa.. är ledig imorgon så!! :)


puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0