Nu är det allvar!

Ja nu är det allvar, jag ska uppdatera ungefär varje dag så ofta jag kan :D Iallfall på vardagarna, jag ska bli bättre på det och det är faktiskt bra att skriva av sig och göra bort sig själv och alla andra.
Jag är iallafall sjuk förtillfället, eller ja jag har varit sjuk är på väg att bli frisk men ska i vilket fall som helst till skolan imorgon för jag ska till älskling sen. Och så saknar jag tjejerna, det är verkligen tråkigt att vara hemma, inte för att våra torsdagar med gunilla är så speciellt roliga men det är folket som gör att det blir kul :)
Vad som händer på lördag är fortfarande ovetande, ska kanske umgås med sanne och så ska vi till hemligt ställe. Vill inte avslöja något så att en masas förstör det sen. Men det återstår att se hur det blir.
Idag har jag iallafall knarkat ipren och alvedon och sovit, men nu de senaste timmarna har jag pluggat lite också, men det känns som jag inte kommer någonstans och egentligen är det inlämmning imorgon men vi kan lämna in den måndag/tisdag också så det ska jag göra iallafall (a). Men ikväll blir det iallafall hårdpluggning så att jag inte behöver göra så mycket på söndag/måndag.
Men nu ska jag iallafall ta min kära lillebror och gå ut och hämta potatis innan jag sätter mig och gör gunillas älskade arbete (y)



pussss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0