skolan ;/

Sitter i skolan i datasalen och vill slå in någon huvud. Inte någon speciell med bara någons för att jag inte orkar skolan, men studiedag imorgon, det gillar vi :) Idag ska iallafall jag sanne och diana åka och kolla på saxar :) och det ska bli riktigt najs, riktigt najs. För man fyllar ju år om nio dagar och då skulle ju en sax sitta fin fint :)

Sanne sitter och sjunger för tillfället, hur det låter kan vi diskutera, just nu sjöng hon, "en ekorre satt i grannen..." och ja man vill nästan hoppa ut genom fönstret. Och just det, sanne hälsar att hon är bäst ;) hahahah

Jag ska iallafall hem till älskling sen idag och sova där tills imorgon. Imorgon blir det att åka till famillia antagligen med min kära moder och det ska bli kul:) en shoppning dag med mig och henne bara. det var ett bra tag sedan. Sedan så på lördag ska vi antagligen åka och titta på bio:) vilken vet jag inte men förhoppningsvis någon bra :D

Men nu ska jag faktiskt ta och jobba lite :)

pusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0