Hemma hos älskling! :)

Sitter hemma hos älskling och borde egentligen påbörja mitt engelska arbete men kommer aldrig till skotts, det är väldigt väldigt tråkigt.... Men jaja i onsdags hade jag och älskling ett år (!) fick en jätte fin ring och rosor. Han är världens bästa pojkvän!´:)

Igår så var jag med Linn och Jossan:) Det började med att jag och jossan tog en fika tillsammans medans vi väntade på att linn slutade. Vi fickade på espresso house med varsin chai latte och chokladboll:) Mycket mysigt sen så kom emily in och så satt vi och snackade, mysigt inte så ofta man träffar henne, efter ett lååångt tag kom linn slutligen och vi traskade ner till stationen. Emily åkte hem till sig medans vi andra tog bussen till berga och skopunkten! Helt underbart, blev helt förälskad i två par boots eller ja låga stövlar eller vad man kallar dem, ny återstår det bara att se om min underbara moder tycker om dem också;) men det tror jag att hon gör:)

Sen idag ska jag och älskling in till marknaden i höganäs och träffa mor och melle =) Sen ikväll så ska jag träffa mina underbara tjejer igen för lite skitsnack och filmmys kan jag tänka mig:) Då lämnar jag älskling hemma hos min mor:P haha sen åker jag och linn till ayia napa söndags natten till måndag! :) helt underbart!!! Det kommer bli så sjukt najs, det sjuka är bara att det känns som det var i förrgår som man räknade ner ifrån 70 dagar ;)

Men nu ska jag faktiskt ta och plugga (a)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0