I'm back!

hejhej:)

Jag är lika smart som vanligt så jag har kommit på att jag ska börja blogga igen, skönt att kunnde få ut en del saker, man ska inte behöva bära på allt:)

Idag har jag tränat på friskis med min mamma och sedan varit i höganäs på hemligt uppdrag med linn :) Sedan har jag bara varit hemma och degat men min kära familj :) Imorgon ska jag till min älskade pojkvän och vi ska bara ta det lugnt och mysa hela dagen! :) Ska bli alldeldes underbart! :)

Jag har iallafall bestämt mig nu att jag ska ta tag i mitt liv och bli den personen som jag vill bli! (onödig fakta)

DET ÄR NIO DAGAR KVAR TILLS JAG OCH LINN ÅKER TILL AYIA NAPA!
Det kommer att bli så fruktansvärt skönt att komma ifrån, koppla av och ladda batterien för att sedan kunna köra på igen, har en operation eller ja två operationer som ska göra sedan så är jag på banan igen! :) Men ja jag lägger kanske in något imorgon också:)

Pussheej :*


Kommentarer
Postat av: Diana

wohohho detta gillas :D

2010-10-23 @ 15:21:00
URL: http://dianamiklja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0