Söndag, denna eviga Söndag

Är hemma hos älskling just nu och står ut med hans utbrott (y) ja det är inte emot mig för engångs skull men de är inte så trevliga att lyssna på ändå men han lugnar nog ner sig snart:) Igår så var jag först på väla och ikea med mor igår, tiden gick som bara den och jag kom sent till älskling tyvärr :( Men hade kul med mor och min underbara lilla melker :) Ska ju få ny säng så tittade på sängstomme och lite sånt, har fått hem min madrass nu idag så det ska bli skönt att inte behöva ligga och trängas i min nyvarande 1,05 säng, 1,40 så mycket bättre!!

Imorgon är det måndag och skola men då är det 7 DAGAR KVAR!! Sen åker jag och Linn till Ayia Napa!! :D wieeee!! Så imorgon så ska vi på hemlig ställe och fixa lite (a) it's all a secret xD Men jag tror att de flesta kanske kan gissa sig till det, höhö. men nu ska jag hitta på något med daniel, titta på en film eller något, skriver kanske något senare! :D

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0