Happy New Year

Nytt år och allt, hoppas att alla hade en trevlig nyår :) Själv så blev inte nyår som man hade planerat från början eftersom man tränar fotboll och i princip bryter tån (y) så har inte kunnat gå förrän idag i princip så min toppen nyår som var planerad med mina underbara vänner bytes ut till att hänga med föräldrarna och vara hemma innan ett:P hahah men man ska inte klaga, det var faktikt helt ok ändå, kanske inte den toppen nyåren som man hade fantiserat om men det kommer fler nyår, än är man ung :)

Det är iallafall 28 dagar kvar tills jag är arton! :D Det ska bli fett najs! Och dessutom så har jag börjat mitt nya liv, motion + nyttigt! :) 

Men nu ska jag bråka färdig med min kära pojkvän i telefonen sen så ska jag ta och sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0